reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
martin kupec

martin kupec

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

exstudent, osoba co (niekedy) chce trafit dvoch vtakov jednym hodenim kamena... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Výlet do tmy

martin kupec

Výlet do tmy

13. novembra sme sa chystali na výlet mimo Vilňa navštíviť umelca, ktorý robí „maskota“ projektu Vilnius Európske mesto kultúry. Najprv som nechcel ísť, teda skôr som rozmýšľal, že ísť na tréning by mohlo byť lepšie. Ešte keď som sa dozvedel, že ideme po pracovnej dobe, tak to už bol vrchol... Nehneval som sa, len som mal pocit, že radšej sme mohli „pracovať“ počas pracovnej doby.

  • 14. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu